Garanti & İade Şartları

GARANTİ VE İADE ŞARTLARI

 

Garanti Şartları ve Garanti Süresi

 

 

Web sitemizde satışta bulunan ürünler için; ürün içerisinde bulunan kullanım kılavuzundaki şartlarına uyulması kaydıyla 2 sene garantilidir ve malın teslim tarihinden itibaren başlar.

 

Uzatılmış garanti seçeneğine sahip ürünler için (örneğin seçili Epson yazıcı modelleri), sitemizde belirtilen hususlar doğrultusunda garanti uzatımının aktif hale getirilmesi gerekmektedir.

 

Kullanıcı ve kullanımdan kaynaklı hatalar ile kullanım kılavuzuna aykırı kullanımlar garanti kapsamı dışındadır.


Müşterilerimiz tarafından satın alınan ürünlerde herhangi bir kusur/hasar bulunması durumunda; üye müşterimiz ürün ile birlikte gönderilen faturayla tarafımıza başvurabilirler.

 

Satın alınan malın ayıplı olduğunun tespit edilmesi durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;

 

            a. Sözleşmeden dönme,

            b. Satış bedelinden indirim isteme,

            c. Ücretsiz onarılmasını isteme,

            d. Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,haklarından birini kullanabilir.

 

Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ayıplıysa/ kusurluysa ve ürünü/ürünleri teslim henüz teslim almadıysanız, firmamızı bilgilendirmek şartıyla kargo görevlisine hemen iade ediniz ve daha sonra mağdur olmamanız için teslim almayınız. Eğer teslim aldıysanız, ve teslim sonrasında oluşan bir kusur söz konusu değilse, kuruluşumuzu da bilgilendirmek şartıyla, tarafımıza göndermeniz gereklidir.

 

İade Koşulları

Web sitemizden satın aldığınız ürünü/ürünleri teslimat tarihinden itibaren İade Koşulları ve Tüketici Haklarını Koruma Kanunu çerçevesinde en geç 14 gün içinde iade edebilirsiniz. İadenizin kabul edilmesi için aşağıdaki şartlara uygun olması yeterlidir:

 

İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Orijinal kutusu veya ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları, bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır. Ambalajı açılmış, kullanılmış veya tahrip edilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Satın aldığınız üründe ya da ürün ambalajında herhangi bir bozulma, açılma, kırılma, yırtılma, aksesuarlarında eksiklik ve sair hallerin tespiti halinde ürün iadesi kesinlikle kabul edilmemektedir. Buradaki iade kabul kriteri, ürünün başka bir müşteriye satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olmasıdır.


Ürün sipariş numarasını, sipariş verenin adı ve soyadını, iptal/iade nedenini içeren bir yazı ile ürünü/ürünleri tarafımıza iade etmeniz gerekmektedir.


Orjinal ambalajlı ve açıldıktan sonra müşteriye tekrar satışı mümkün   olmayan ürünleri iadesi mümkün olamadığından, dikkatli davranmanızı tavsiye ediyoruz.

 

Sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit ve benzeri) cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı aranmaktadır.

 

İade İşlemleri

İade için gönderilen ürünün/ürünlerin iade şartlarına uygun olması durumunda iade işlemleri başlatılır. İade adresi aşağıdaki gibidir:

Nar Teknoloji A.Ş. / Hobyar Mah. Ankara Cad. No:25 K:3 Saatçioğlu İş Merkezi Sirkeci Fatih ISTANBUL Tel:+90 212 936 00 02

İadeniz onaylanmadığı takdirde ürününüz size tekrar geri gönderilecektir.


Para iadesi talep ettiğiniz takdirde; siparişinizin bedeli kredi kartı ile ödeme yapmışsanız aynı kredi kartınıza tutar iade edilecektir.

Ücret iade işlemi onaylanmış olan üyelerimizin ürün değişimleri ya da ücret iadeleri Tüketici Haklarını Koruma Kanunu çerçevesinde en geç 30 gün içerisinde yapılacaktır. Ücret iade onayı verildikten sonra bankaların işlem süreçlerine bağlı olarak, iade ettiğiniz ürünün/ürünlerin bedelinin hesabınıza geçmesi, 1-5 gün arasında değişebilmektedir.

 

 


Hasarlı/Kusurlu Ürünlerin İadeleri

Web sitemizden alışveriş yapan üyelerimiz, teslimat anında ürünü/ürünleri itinayla kontrol ederek teslim almalıdırlar.Teslimat anında ürünün/ürünlerin yanlış, hasarlı, eksik vs. olduğu farkedildiğinde, müşteri daha sonra mağdur olmamak için, ürünü teslim almadan derhal kargo görevlisine iade etmeli ve web sitemizdeki iletişim numaramızı (0212 936 00 02) arayarak durumu kuruluşumuza hemen bildirmelidir. Böylece yanlışlığın düzeltilmesi için, iade şartları kapsamında yanlışlığın nedeni sorgulanır, hatanın kuruluşumuz ya da teslimat sürecinde birlikte çalıştığımız tedarikçilerden kaynaklandığının tespiti halinde, yeni teslimatın tarih ve saati, firmamız tarafından kendilerine en kısa sürede bildirilir.


Müşteri üründeki yanlışlığı/kusuru/ayıbı ürünü/ürünleri teslim aldıktan sonra farkeder ise; Web sitemizdeki iletişim numaramızı (0212 936 00 02) arayarak durumu Tüketici Haklarını Koruma Kanununda belirtilen yasal süreyi geçmemek şartı ile firmamıza bildirmelidir. Durumun firmamıza bildirilmesinin ardından üründeki ayıbın/yanlışlığın alıcının kusurundan kaynaklanmadığı tespit/ispat olunarak, firmamız tarafından onaylanır ise; ayıbın nevine göre ürün/ürünler müşteriden geri alınır, değiştirilir, tamir ettirilir ya da eksik olan parça müşteriye ulaştırılır.

 

Alıcının kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa Alıcı kusur oranında Satıcının zararını tazmin etmekle yükümlüdür.