-
Alışveriş sepetiniz boş!
GARANTİ VE İADE ŞARTLARI
Garanti Şartları ve Garanti Süresi
Web sitemizde satışta bulunan ürünler için; ürün içerisinde bulunan
kullanım kılavuzundaki şartlarına uyulması kaydıyla 2 sene garantilidir ve
malın teslim tarihinden itibaren başlar.
Uzatılmış garanti seçeneğine sahip ürünler için (örneğin seçili Epson
yazıcı modelleri), sitemizde belirtilen hususlar doğrultusunda garanti
uzatımının aktif hale getirilmesi gerekmektedir.
Kullanıcı ve kullanımdan kaynaklı hatalar ile kullanım kılavuzuna aykırı kullanımlar garanti kapsamı dışındadır.
Müşterilerimiz tarafından satın alınan
ürünlerde herhangi bir kusur/hasar bulunması durumunda; üye müşterimiz ürün ile
birlikte gönderilen faturayla tarafımıza başvurabilirler.
Satın alınan malın ayıplı olduğunun tespit edilmesi
durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci
maddesinde yer alan;
a. Sözleşmeden dönme,
b. Satış bedelinden indirim isteme,
c. Ücretsiz onarılmasını isteme,
d. Satılanın ayıpsız bir misli ile
değiştirilmesini isteme,haklarından birini kullanabilir.
Malın kullanma kılavuzunda yer alan
hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı
dışındadır.
İade etmek istediğiniz ürün/ürünler
ayıplıysa/ kusurluysa ve ürünü/ürünleri teslim henüz teslim almadıysanız,
firmamızı bilgilendirmek şartıyla kargo görevlisine hemen iade ediniz ve daha
sonra mağdur olmamanız için teslim almayınız. Eğer teslim aldıysanız, ve teslim
sonrasında oluşan bir kusur söz konusu değilse, kuruluşumuzu da bilgilendirmek
şartıyla, tarafımıza göndermeniz gereklidir.
İade Koşulları
Web sitemizden satın aldığınız
ürünü/ürünleri teslimat tarihinden itibaren İade Koşulları ve Tüketici
Haklarını Koruma Kanunu çerçevesinde en geç 14 gün içinde iade edebilirsiniz.
İadenizin kabul edilmesi için aşağıdaki şartlara uygun olması yeterlidir:
İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Orijinal kutusu veya ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları, bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır. Ambalajı açılmış, kullanılmış veya tahrip edilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Satın aldığınız üründe ya da ürün ambalajında herhangi bir bozulma, açılma, kırılma, yırtılma, aksesuarlarında eksiklik ve sair hallerin tespiti halinde ürün iadesi kesinlikle kabul edilmemektedir. Buradaki iade kabul kriteri, ürünün başka bir müşteriye satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olmasıdır.
Ürün sipariş numarasını, sipariş verenin adı ve soyadını, iptal/iade nedenini içeren bir yazı ile ürünü/ürünleri tarafımıza iade etmeniz gerekmektedir.
Orjinal ambalajlı ve açıldıktan sonra
müşteriye tekrar satışı mümkün olmayan ürünleri iadesi mümkün olamadığından,
dikkatli davranmanızı tavsiye ediyoruz.
Sarf
malzemelerinde (toner, kartuş, şerit ve benzeri) cayma hakkının
kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve
kullanılmamış olmaları şartı aranmaktadır.
İade İşlemleri
İade için gönderilen ürünün/ürünlerin
iade şartlarına uygun olması durumunda iade işlemleri başlatılır. İade adresi
aşağıdaki gibidir:
Nar Teknoloji A.Ş. / Hobyar Mah. Ankara Cad.
No:25 K:3 Saatçioğlu İş Merkezi Sirkeci Fatih ISTANBUL Tel:+90 212 936 00 02
İadeniz onaylanmadığı takdirde ürününüz size tekrar geri gönderilecektir.
Para iadesi talep ettiğiniz takdirde;
siparişinizin bedeli kredi kartı ile ödeme yapmışsanız aynı kredi kartınıza
tutar iade edilecektir.
Ücret iade işlemi onaylanmış olan
üyelerimizin ürün değişimleri ya da ücret iadeleri Tüketici Haklarını Koruma
Kanunu çerçevesinde en geç 30 gün içerisinde yapılacaktır. Ücret iade onayı
verildikten sonra bankaların işlem süreçlerine bağlı olarak, iade ettiğiniz
ürünün/ürünlerin bedelinin hesabınıza geçmesi, 1-5 gün arasında
değişebilmektedir.
Hasarlı/Kusurlu Ürünlerin İadeleri
Web sitemizden alışveriş yapan üyelerimiz, teslimat anında ürünü/ürünleri itinayla kontrol ederek teslim almalıdırlar.Teslimat anında ürünün/ürünlerin yanlış, hasarlı, eksik vs. olduğu farkedildiğinde, müşteri daha sonra mağdur olmamak için, ürünü teslim almadan derhal kargo görevlisine iade etmeli ve web sitemizdeki iletişim numaramızı (0212 936 00 02) arayarak durumu kuruluşumuza hemen bildirmelidir. Böylece yanlışlığın düzeltilmesi için, iade şartları kapsamında yanlışlığın nedeni sorgulanır, hatanın kuruluşumuz ya da teslimat sürecinde birlikte çalıştığımız tedarikçilerden kaynaklandığının tespiti halinde, yeni teslimatın tarih ve saati, firmamız tarafından kendilerine en kısa sürede bildirilir.
Müşteri üründeki yanlışlığı/kusuru/ayıbı
ürünü/ürünleri teslim aldıktan sonra farkeder ise; Web sitemizdeki iletişim
numaramızı (0212 936 00 02) arayarak durumu Tüketici Haklarını Koruma Kanununda
belirtilen yasal süreyi geçmemek şartı ile firmamıza bildirmelidir. Durumun
firmamıza bildirilmesinin ardından üründeki ayıbın/yanlışlığın alıcının
kusurundan kaynaklanmadığı tespit/ispat olunarak, firmamız tarafından onaylanır
ise; ayıbın nevine göre ürün/ürünler müşteriden geri alınır, değiştirilir,
tamir ettirilir ya da eksik olan parça müşteriye ulaştırılır.
Alıcının kusurundan kaynaklanan bir
nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa
Alıcı kusur oranında Satıcının zararını tazmin etmekle yükümlüdür.